Waarom?

Wordpower Copywriting

We helpen u schrijven

U bent een expert in uw vak. U kent uw producten en diensten door en door.


Maar geef toe. Teksten die u zelf schrijft, gaan overwegend over de technische eigenschappen en kwaliteiten van uw product. Het is voor u  als zaakvoerder of verkoper een ware opdracht om de teksten eenvoudig en begrijpelijk te houden. En toch heeft u de juiste woorden nodig. Want die hebben immense kracht. Dit heel eenvoudig filmpje maakt het kinderlijk duidelijk.













Daarom heeft u teksten nodig die uw doelgroep laten voelen hoe goed uw product of dienst voor ze is. Welke leuke ervaring, voordeel of genot uw klant erbij zal beleven. Daarvoor benadert u uw potentiële klanten het best in hun eigen taal en gevoelswereld. 


Dat is waarom Andy Huvaere Wordpower begon. Om mensen zoals u te helpen de dingen juist op papier of scherm te zetten.

Zodat u zich kan focussen op uw job, het beste product afleveren.

En wij op de onze. Uw product verkopen via geschreven woorden.


Copywriting regio Brugge, Roeselare, Kortrijk, Gent, Brussel, Antwerpen.

Wordpower schrijft en herschrijft voor bedrijven en particulieren. 
Waar ook in Vlaanderen.

Visie


Een goede tekst schrijf je in functie van een te realiseren doel en met het oog op een uiterst vlotte leesbaarheid.


Je grijpt de aandacht van de lezer pas als je tekst relevant, prikkelend, verrassend en onderscheidend aanvoelt.


Dit geldt voor elk type tekst. Voor scherm en papier. Voor zakelijke en persoonlijke toepassingen. Elk met zijn eigen vereisten en


aandachtspunten.

Missie


Jouw boodschap verdient de juiste woorden, aanpak en toon.


Andy Huvaere wil via Wordpower jouw expertise en meerwaarde vertalen in een begrijpelijk en voelbaar voordeel voor jouw doelgroep.


Zodat jouw potentiële klant ziet wat jouw product of dienst voor hem of haar doet.


Jouw sterkte en kwaliteit aantrekkelijk overbrengen vanuit de behoefte van jouw mogelijke klant. Daar ga ik voor.


Zo voelt de lezer welk voordeel jouw product of dienst oplevert.