Schrijven

Wordpower Copywriting

Schrijven volgens de regels van de kunst


U heeft maar een paar seconden om de aandacht van de lezer te grijpen. En die vast te houden.

Hoe uw woorden aanvoelen, bepaalt zijn of haar reactie. Ofwel is die meteen weer weg, of u raakt hem of haar.
En blijven ze.


U wil uw lezer uiteraard vastgrijpen, zodat hij of zij minstens verder leest. En daarbij warm maken voor wat u te bieden heeft. 

Weten hoe de lezer leest en wat men denkt, helpt hierbij. Dat is één van de sterktes van een copywriter.


Via copywritingtechnieken maakt Wordpower uw boodschap levensecht en voelbaar. 

Zodat de voordelen van uw product of dienst de zintuigen prikkelen.


Hoe gaan we tewerk?


Tijdens een kort gesprek vertelt u uw verlangens, uw wensen en uw sterktes.

U vertelt ons wie uw ideale koper is. Wat die wil. Wat die vraagt. 

Waarom u beter bent dan uw concurrent, wat u anders doet. Wat u beter doet.

Vervolgens krijgt u van ons een uitgekiende tekst voor uw website, brief, catalogus, long of short advertentietekst, enzovoort.


Met evenveel plezier herwerken we uw bestaande teksten. We herbekijken spelling, logica, leesbaarheid, structuur en indien nodig de overtuigingskracht


.

Soorten copy


We helpen je met alle tekstsoorten. Contacteer ons voor meer uitleg.

lange advertenties (long copy)

korte advertenties (short copy)

webteksten met SEO

getuigenissen (Testimonials)

Radiospots

Folders

Nieuwsbrieven en e-mailings

Blogs

Social media content

Brochures en folders

wervende brieven en direct mail

Publireportages

sollicitatiebrieven en CV's

Valentijns- en liefdesbrieven

verpakkingscopy

Jaarverslagen

bedrijfsmagazines en -tijdschriften

Rapporten

Headlines en tussentitels

Baselines en slagzinnen

Persberichten