Landingspagina

Landingspagina

Jouw landingspagina is meestal een eenvoudige webpagina waar je heel concreet jouw aanbod voorstelt en de bezoeker nudget in de richting van een actie. Op jouw landingspagina laat je jouw klanten terechtkomen nadat ze doorklikten vanuit een nieuwsbrief, blog, of andere content. 


Typisch voorbeeld is de pagina waarop je jouw doelgroep ontvangt nadat ze doorklikten in jouw e-mailing.



Inbound Marketing


Landingspagina's zijn belangrijk bij Inbound Marketing, waarbij je jouw klanten verdient in plaats van aan hun mouw te trekken. Daarbij ga je in plaats van de klassieke uitgaande publiciteit waardevolle content bezorgen aan je prospect. Bijvoorbeeld via how-to-filmpjes of via een blog die nieuwe inzichten verschaft. 


Met die waardevolle content verbind je en engageer je de lezer om posts van jouw bedrijf te volgen, in te schrijven op de nieuwsbrief, of gewoon frequent jouw website te bezoeken. Schrijf je als bouwbedrijf bijvoorbeeld interessante stukken over de nieuwste bouwtechnieken of over de meest optimale manier om zelf bepaalde werkzaamheden tot een goed einde te brengen? Dan positioneer je jezelf als de expert.


Je gaat met andere woorden een langetermijnrelatie aan met jouw potentiële doelgroep. Jij wordt hun referentie. Een investering die vroeg of laat loont.








Landingspagina

CONTACT

Andy Huvaere

Wordpower Tekstbureau

Wordpower Tekstbureau